Wil je je bestelling retourneren?

Volg onze retourstappen!

1. Retour aanmelden:

Vul je bestelnummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst in op het nieuwe .......... Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van je retour. Betaal de eventuele verzendkosten van het vervoerdersbedrijf en ontvang je retourlabel.

2. Retour inpakken:

Verpak de artikelen die je wil retourneren in de originele verpakking. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd in goede staat, in de originele verpakking en met de originele labels. Heb je het originele label verwijderd of is het artikel beschadigd/gebruikt? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let dus goed op wanneer je jouw bestelling uitpakt!

3. Retour inleveren:

Breng het pakket naar een afgiftepunt of breng het naar een van onze Winkels. Retourneren in onze winkels is gratis. Retourzendingen per post zijn op eigen kosten.

4. Terugbetaling retour

Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Belangrijk:

- Retourneren binnen 14 dagen

- Verpak de artikelen die je wil retourneren in de originele verpakking. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd in goede staat, in de originele verpakking en met de originele labels. Heb je het originele label verwijderd of is het artikel beschadigd/gebruikt? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let dus goed op wanneer je jouw bestelling uitpakt!

- De luchtjes van Atelier Rebul kunnen NIET worden geretourneerd

- Retourneren in de winkel is gratis

Garantie:

- Binnen 14 dagen kan je een item retourneren

- 6 maanden garantie op verkleuring van stainless steel sieraden

- 4 weken garantie op kleding wat na het wassen met de wasvoorschriften ondraagbaar is geworden.

Let op bovenstaande punten gelden alleen met het aantonen van een aan koopbon!

- Is er een item stuk en valt die buiten het garantie beleid neem dan contact op met de klanten servies.